Evlenirken sorunları nasıl çözerim

Bazı kimselere evlenmek isterler ancak maddi olarak uygun olmayabilirler. Bu gayet doğal bir durumdur. Bu gibi durumlarda yine kendiniz elinizde gelen herşeyi yapmalı ve Allah’a da dua ederek yardım etmelisiniz.
Başlamadan önce;

11 Salavati Serife: “Allâhümme salli ve sellim ve bârik alâ seyyidinâ Muhammedin ve alâ âli seyyidinâ Muhammed“

11 Istigfar: “Estağfirullâhel-azıym, el-kerîm, ellezî lâ ilâhe illâ hüvel-hayyel-kayyûme ve etûbü ileyke ve nes’elühüt-tevbete vel-mağfirate vel-hidâyete lenâ innehû hüvet-tevvâbür-rahîm“

11 Tevhid: “Lâ ilâhe illallâhü vahdehû lâ şerîke leh. Lehül-mülkü ve lehül-hamdü yuhyî ve yümît. Ve hüve hayyün lâ yemûtü biyedihil-hayr. Ve hüve alâ külli şey’in kadîr“
okunur.

Arkasin´dan
1 fatiha ve 11 Ihlasi Serife
Hediye edilir. Basta Peygamberimize, Ehli beyte, Eshabi Kiram, Ezvacı Tahirat, Adem a.s ile Peygamberimizin arasinda gelmis gecmis bir cümle Peygamberlere, Silsile-i saadat ve zamanin sahibine hediye edilir.

Sonra Niyet ve başlanır

Niyet:”Yar Rabbi. Bana seni unutturmayacak, beni sana daha cok yaklastiracak Hayirli bir es istiyorum. Onunla senin yolun´da yürümek, senin davan icin hayirli nesiller yetistirmek icin istiyorum”. diye niyet edilebilir. Mühim olan her işte niyet.

Okuyuş: Namaz Vakitlerin´den sonra olabilir, okuyamayanlar toplu olarak gece okuyabilir, ama o zaman 5 adet okuması lazim. 1 sefer niyet edilir bu okuyuş şekline.
Her Vakit Namazin arkasin´dan yapilirsa ayrı ayrı niyet edilir. Efdali Vakit Namazlarin arkasin´dan. Okumayi vird edinmeli ve bu minval üzere devam edilmeli. gevşeklik olmamalı

Bu yazdigim helal dairesin´de kullanilmali. Niyetini şöyle yapan: Ya Rabbi ben falan la evlenmek istiyorum diyen, zaten olmaz bu usul. Bun´da niyet hayir olan icin edilir.
Allahüteala´da hakkimiz´da ve hakkiniz´da hayir olani elbette verir ve verecektir. Buna böyle inanmali ve iman etmeli.

Okunacak Ayetler sunlar;NÛR suresi 30, 31, 32 ve 33. ayetler´dir.

قُلْ لِلْمُؤْمِنٖينَ يَغُضُّوا مِنْ اَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذٰلِكَ اَزْكٰى لَهُمْ اِنَّ اللّٰهَ خَبٖيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ

Kul lil mu’minine yeğuddu min ebsarihim ve yahfezu furucehum, zalike ezka lehum innellahe habirum bima yasneûn.

وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ اَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدٖينَ زٖينَتَهُنَّ اِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلٰى جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدٖينَ زٖينَتَهُنَّ اِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ اَوْ اٰبَائِهِنَّ اَوْ اٰبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ اَوْ اَبْنَائِهِنَّ اَوْ اَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ اَوْ اِخْوَانِهِنَّ اَوْ بَنٖى اِخْوَانِهِنَّ اَوْ بَنٖى اَخَوَاتِهِنَّ اَوْ نِسَائِهِنَّ اَوْ مَا مَلَكَتْ اَيْمَانُهُنَّ اَوِ التَّابِعٖينَ غَيْرِ اُولِى الْاِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ اَوِ الطِّفْلِ الَّذٖينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلٰى عَوْرَاتِ النِّسَاءِ وَلَا يَضْرِبْنَ بِاَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفٖينَ مِنْ زٖينَتِهِنَّ وَتُوبُوا اِلَى اللّٰهِ جَمٖيعًا اَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ

Ve kul lil mu’minati yağdudne min ebsarihinne ve yahfazne furucehunne ve la yubdine zinetehunne illa ma zahera minha vel yadribne bi humurihinne ala cuyubihinn, ve la yubdine zinetehunne illa li buuletihinne ev abaihinne ev abai buuletihinne ev ebnaihinne ev ebnai buuletihinne ev ihvanihinne ev beni ihvanihinne ev beni ehavatihinne ev nisaihinne ev ma meleket eymanuhunne evit tabiîne ğayri ulil irbeti miner ricali evit tiflillezine lem yazheru ala avratin nisa, ve la yadribne bi erculihunne li yu’leme ma yuhfine min zinetihinn, ve tubu ilellahi cemian eyyuhel mu’minune leallekum tuflihûn.

وَاَنْكِحُوا الْاَيَامٰى مِنْكُمْ وَالصَّالِحٖينَ مِنْ عِبَادِكُمْ وَاِمَائِكُمْ اِنْ يَكُونُوا فُقَرَاءَ يُغْنِهِمُ اللّٰهُ مِنْ فَضْلِهٖ وَاللّٰهُ وَاسِعٌ عَلٖيمٌ

Ve enkihul eyama minkum ves salihîne min ibadikum ve imaikum, iy yekunu fukarae yuğnihimullahu min fadlih, vallahu vasiun alîm.

وَلْيَسْتَعْفِفِ الَّذٖينَ لَا يَجِدُونَ نِكَاحًا حَتّٰى يُغْنِيَهُمُ اللّٰهُ مِنْ فَضْلِهٖ وَالَّذٖينَ يَبْتَغُونَ الْكِتَابَ مِمَّا مَلَكَتْ اَيْمَانُكُمْ فَكَاتِبُوهُمْ اِنْ عَلِمْتُمْ فٖيهِمْ خَيْرًا وَاٰتُوهُمْ مِنْ مَالِ اللّٰهِ الَّذٖى اٰتٰیكُمْ وَلَا تُكْرِهُوا فَتَيَاتِكُمْ عَلَى الْبِغَاءِ اِنْ اَرَدْنَ تَحَصُّنًا لِتَبْتَغُوا عَرَضَ الْحَيٰوةِ الدُّنْيَا وَمَنْ يُكْرِهْهُنَّ فَاِنَّ اللّٰهَ مِنْ بَعْدِ اِكْرَاهِهِنَّ غَفُورٌ رَحٖيمٌ

Vel yesta’fifillezine la yecidune nikahan hatta yuğniyehumullahu min fadlih, vellezine yebteğunel kitabe memma meleket eymanukum fe katibuhum in alimtum fihim hayrav ve atuhum mim malillahillezi atakum, ve la tukrihu fetaytikum alel biğai in eradne tehassunel li tebteğu aradal hayatid dunya, ve mey yukrihhunne fe innellahe mim ba’di ikrahihinne ğafurur rahîm.

[del.icio.us] [Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [MySpace] [StumbleUpon] [Twitter]

4 thoughts to “Evlenirken sorunları nasıl çözerim”

  1. Burak hocam bitanedir. Valla böyle şeylere benim güvenim hiç yoktu bakıyodum ama yaptırmayı pek düşünen bir insan değildim burada yorumlara güvenerek bende aramayı düşünüyordum sonunda karar verdim ve burak hocamın celb harmura celbi çalışmasını inceleedim sonra hocam sağolsun yaptı gönderdi bana kolyeyi taşımaya başladım 20 günde oldu çok güçlü bu celb öneririm maili de var ask@askdualari.com

  2. Selamlar hayırlı günler ben 1.5 yıllık evliyim severek evlendik ve şuan 9 aylık bir oglumuz var fakat evlatlık oldugu analıgı aşırı kıskanclık yapıp her türlü boşatmaya calıştı yapamayınca büyülere sardırdı kendini etkilide oluyor hic yok yere eşim kavga cıkartıp beni dövüyor bebegimizi sıs diye yetlere fırlatıyo ne ilgi ne bir yakınlık resmen düşmanız ona anasına bir laf dahi söyletmiyo digeride gülüyor halime spnrada özür dileyip aglıyor ne oluyor bilmiyorum kendimi tutamıyorum diye boşanmayıda kabul etmiyor derken burak hocam ayırma celbi hazırladı bana artık bu tek çaremdi kendi isteiğiyle sorunsuz şekilde gitmesi lazımdı ve hocam hazırladı bana kayseriye kargoyla gönderdi kendisi konyada olduğu için celbte 90 gün süre varmış benim ilk başta olmayacak sandım ama hocam sabır etmemi söyledi ve ettimde şimdi 34 günüm ve yarın avukata gideceğiz yani istediğim oldu gerçtekn çok iyi bir hoca bir abi gibi samimiyetten abi diyorum burak abi dürüst adamdır. telefonu 0553 371 89 94 dür çekinmeden arayn. ask@askdualari.com

  3. Arkadaşlar ben daha öncedbn birkaç hocaya vefk yaptırmıştım olmamıştı yada yapamadılar emin değilm herneyse burak hocamla görüştk anlattım skıntımı bana celb diye bişi yaptı bekleme süreside uzunmuş biraz ama sabrednce olcak inancm geldi bu celb hocamında anlattığı gibi çok etkili oldu 26 ncı gündeyiz şuanda maşallah nazar değmesinde herşey arzu ettiğim gibi hocama burdn saygı ve sevgilermi gönderiyorum allah razı olsun vesile olduğu içn

  4. Dostlar bende yaptırdım evet aynen öyle burak hoca dürüst saygı değer birisidir güvenilir medyum arıyorsanız burak hocayı tek geçerim. Ben eski sevgilimi kendimden sogutmak için yaptırdım sonuncu günündeyim şu anda hiç bir şekilde aramıyo etkisini gördüm çok şükür. Hocamla da iletişim halindeyiz güzel birşey bu. E-mail: ask@askdualari.com

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir