Sevdiğim kişiyi kendime nasıl bağlarım

Sevdiğiniz Kişiyi Kendinize Bağlama Duası
Bir kimsenin sevgisini kazanmak ve kalbini kendine baglamak için gece yarısından sonra kalkıp abdest alarak allah rızası için 2 rekat namaz kıldıktan sonra kıbleye karşı diz çöküp oturarak 1000 defa ” la havle vela kuvvete illa billah’l aliyyi’l-azim ” okunur ve her 100 okumadan sonra

”allahümme ya musahhiral kulübi sahhirli kalbe(fulan ibnü fülane/istenilen kişinin adı ve annesinin adı söylenir) hatta yeküne tahte emri ve yef’al külle ma üriydü bihavlike ve kuvvetike ya allahü la havle vela kuvvete illa billah”okunur

bu şekilde 1000 okuma işlemi tamamlanır sonra kalkıp yine 2 rekat namaz kılınır ve namazdan sonra ellerini açıp

”allahümme inni es-elüke bihavlike ve kuvvetike ya musahhırel kulübi sahhırli kalbi filan ibn-u filane ( istenen kişinin annesiyle birlikte ismi söylenir aişe oğlu ali veya fatma kızı aişe şeklinde) hatta yühıbbüli hubben şediden ve yeküne tahte emri ve yef’al küllema üriydü mine’l-hayri ve’la’mali’l-meşrüah.ya allah ya allah ve sallallahü ala syyidina muhammedin sallallahü aleyhi ve ala alihi ve sahbihi ve selem
sübhane rabbike rabbbi’l-izzeti amma yasifün ve selamün ale’l-mürselün ve’l-hamdülillahi rabbi’l-alemin” şeklinde dua edilir ve biiznillah maksat hasıl olur.

bu işlem 1.veya 2. veya 3. de hasıl olmazsa 7 gece tekrarlanır sonra mutlaka olur

[del.icio.us] [Digg] [diigo] [Facebook] [Google] [MySpace] [StumbleUpon] [Twitter]

One thought to “Sevdiğim kişiyi kendime nasıl bağlarım”

  1. Merhaba arkadaşlar çok düşündüm yorumları okudum hatta 2 ay boyunca Burak bey e yazdım nasıl olur olur mu diye..sonra yaptırmaya karar verdim başka şansım yoktu.sevdiğim adam bi anda eski sevgilisine döndü. ve ben yemez içmez gezmez oldum aşırı kilo verdim.sanki kara sevdaya tutuldum.unutmaya hiç çalışmadım onu untmak istemiyordum zaten hergün gördüğüm biri olduğu için de mümkün değildi unutmak.her an ağlıyor kahroluyordum.sonra arada konuşmaya görüşmeye başladık.kıza verdiği sözler olduğunu bana aşık olduğunu ama ondan asla ayrılmayacağını söyledi.nasıl olabilir? daha çok kahroldum sevdiğim adam da beni seviyor ama birlikte olamaıyoruz.bana çok dengesiz davranıyordu bi iyi bi kötü.sonra bi kaç köy hocasına gittim diğer kızın büyü yaptığını söylediler.sonra Burak beye de yazdım temizleyebilceğini söyledi ve işleme başladık.his olarak sorarsanız eskisi kadar karamsar değilim. şimdi sonuca gelceğim çok fayda gördüm evet 2 nci okumadan sonra ilk başladı harmura celbinin bu kadar etkili olacağını düşündüm biliyorsun baya araştırdım ama bende böylesine tesir etmesi gerçekten çok mutlu etti beni. çok sağolun hocam ne diyim Allah razı olsun…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir